Jag är bra

Tja,


Idag har jag haft en bra dag. Varför? Jo för jag har städat. Öhhh, ja det kanske inte är världens roligaste grej, men fy fan vad duktig och nöjd man känner sig efteråt! Men inte nog med det! Jag har tränat också! Jajamensan! Och jag har pluggat! Idag är jag ideell. Ni borde vara som jag är idag.


Andra bra saker som är värda att nämna: trots alla odds är jag inte kuggad i klassisk retorik. Ha! Jag sov i princip genom den kursen och den var svår. Sen så får jag tillbaks ca 3 laxar på deklarationen. Waho! Sen blev jag såklart lite leden när jag förstod att jag inte får ut dem förs vid midsommar och det suger. "Yey! Jag slipper vända på varenda krona jag har nu!", så tänkte jag. Men NEJ jag måste vända på varenda krona ändå. Och i morgon måste jag köpa rakhyvlar. Maaaah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0