SMS

Okej, nu ska jag också ta mig tid att göra en sån här sms-grej.

Då kör vi! Ta fram mobilen och gå till inkorgen. Tryck fram ett slumpat sms som besvarar följande påstående. Regler: sms från en person får inte förekomma mer än en gång.


Detta hör jag varje gång på fyllan: blunda så kommer jag och sätter mig vid din sida alldeles strax :)


Jag får alltid små anonyma lappar där det står saker som: Johan. Jag satt och tänkte på dig precis. Jag kom precis på vad som är så speciellt med ditt utseende. Du är tidlöst vacker. Varför funkade det inte? <3


En helt vanlig måndag så får jag alltid detta i ett sms runt middagstid: Okej då. Men vi vill träffa våran älskligs johan snart. Så säg till när du är ledig! Ha inte sönder några mer truckar nu. Puss och hej


Något jag blir jätteglad av att läsa: Johan, du är paranoid.


När din mamma relaterar till mig säger hon saker som: HahaHaha! En fågel bajsade i ansiktet på henne men hon får inte tvätta bort det pga experimentet.



HAHA! Det gick ju bra! Nu samma sak fast med sända sms!



När jag har tråkigt får du ett sms som liknar detta: Heje! Jo dansgolvet fick sig allt en dänga! Kräktes lite på det gjorde jag också.


Du önskar mest av allt att du en gång blir en av dem som får ett liknade sms av mig: Du slås som en tjej!


Jag sitter på en öde ö i Söderhavet och jag har bara batteri nog till att skicka ett sms, detta skriver jag: Var i Stockholm igår och det är fyllekäk jag har på byxorna från nån jävla curryburgare. Och vad fan gör jag här? Det undrar jag med. Jag skulle ha bussbyte här, men nästa buss kommer om 20 min och jag har redan suttit här så länge. Mah. Jag pallar inte. Nu kommer min pappa och hämtar mig fast det tar lika lång tid för honom att komma hit som bussen.


Följande har jag skickat till hela min telefonlista i sömnen: Nej, jag orkar inte. Jag åker hem och har ångest över hela situationen istället. Puss.


Efter att jag sänt ut det där meddelandet i sömnen bortförklarar jag mig på följande sätt: Jag tror vi får ta våran vinkväll snart. Den behövs. Tack för att du tog hand om mig. Du är fan bäst. Puss och kram


HAHAHAAA! Jag är sjuuuukt nöjd med det här! Och det är på riktigt också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0