Aggressiv människa

Hoppas ingen tar illa upp, men jag orkar inte med någon idag.
Inte en enda. Varför? jo, för att folk gör mig så in i helvete förbannad med sin jävla idioti.
kärringen på banken tror jag är dum i huvudet när jag förklarade ett problem i överföring mellan mina konton, nu har jag suttit här i 30 minuter och tro fan kan jag inte komma åt pengarna på ett konto. Jag ska skjuta henne i skallen. Ful frisyr och massa mjäll på axlarna hade hon också. idiothuvud.
Sen så för min bror ett jääävlaaaa liv på morgonen och väcker mig runt sex. Okej, det är ju inte så att jag haft jättesvårt att somna de senaste nätterna och bara vrider och vänder mig hela nätterna. Sen när jag väl somnar efter gap och skrik på morgonen så försover jag mig och alla planer jag gjort för dagen går i kras.

Och som om det inte kunde bli värre så är jag hungrig.

Ja, jag är en otroligt förbannad människa, men vore det inte det bästa att mörda hela mänskligheten? For the greater good liksom?  Vi skulle bli mat år djuren, vi skulle sluta förvandla världen till en stor stinkade skithög och träd skulle få växa tills de faller av sig själva etc etc...  Och vet ni vad? Vi skulle få världsfred.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0