47:an - kändisbuss?

Just ja för fan! Var ju och såg Krunegård på cirkus med Li. Vi var sjuka båda två, men vad hindrar oss? Det var Markus liksom? Buss 47 dit från sergels torg är för övrigt en kändisbuss. Två ur those dancing days och sångaren Adam Olenius från shout out louds. Coolt.


Idag gjorde jag jääävligt bra ifrån mig när jag höll tal inför klassen, börjar fan få in snitsen på det. och ändå var ämnet inte det lättaste: ett hyllning till min mest onödiga pryl. Hur lätt är det att hylla något som man finner helt onödigt då? Precis.


*Johan klappar sig själv på huvudet*



Kommentarer
Postat av: limpa

duktig du är! vad blev de du höll om???

2009-02-05 @ 00:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0