A

Det finns bra många skitord som börjar på A som Aids, akne, aga, aldrig, allergi, arbetslös...
Men det finns fina saker som också börjar på A. som Amanda till exempel.
Idag åkte hon iväg över atlanten för att lada i Portland, Oregon. Vad hon nu ska där och göra kan jag inte förstå, dög inte Sverige liksom?

I onsdags så träffade jag den kvinnan för sista gången innan hon for iväg och jag insåg från första till sista stund att jag kommer sakna henne så otroligt mycket.



Amanda en vanlig dag på gymnasiet: "Asså... den där människan gör mig så arg att jag börjar svettas!"



Kommentarer
Postat av: amanda

puss på dig, jag saknar dig redan!

2009-02-23 @ 08:27:10
Postat av: Mikael

Jag var också i Portland nör jag var i USA :O

2009-02-23 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0