Bad mood

Alla jävla människor... så många dåliga äpplen. Kantstötta, maskätna eller helt jävla ruttna på insidan. Jag blir så trött på så många av er. Ni som blir så jävla glada av shopping och som står där med er "smirre" i handen varje fredag. Och ni andra utan mening. Ni som bara finns men till ingen annan nytta än att göra folk förbannade på ert eget sätt.. Och lattemammor! Jag avskyr er allihopa.

Sen har vi mig som dagar som dessa når botten och blir världens bittraste människa. Den här sjukdomen drar ner mig så in i jävla helvete.


Nu ska jag ha en kopp te.



Kommentarer
Postat av: em

fler bittra människor åt världen! ur vägen, lattemammefittor och smirrebrudar!

jag önskar att världen var mer fylld av cyniska, bittra, ironiska, härliga människor :)

2009-02-04 @ 23:46:35
URL: http://baramills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0