Länge sedan sist

Hej för fan.


Inte har jag skrivit på länge, mycket dåligt, hur har ni kunnat fördriva tiden? Jag ber tusen gånger om ursäkt. Men det är så att jag inte hunnit med för jag har helt enkelt lallat runt.


Nu när jag väl sitter här så vet jag inte direkt vad av det som jag missat att skriva om som jag ska berätta om, så jag tar det som hände sist. Precis efter att jag gått av bussen går jag över vägen. Och när jag gått över mer än halva vägen ser jag att bilen som kommer emot mig inte saktar in. Jag får länga mig ur vägen för att inte bli träffad.

Är dom dumma i huvuet eller? Det var ju ett övergångsstället för fan! upplyst var det också!
Skitkul. Verkligen.  Föraren saktade in och tänkte väl se hur det gick för mig men när jag rest mig upp så ser jag hur den feta fula kvinnan i baksätet liksom viftat nonchalant med handen åt föraren att åka vidare och det gör de. As, svin, bondjon. Skulle jag få bestämma så skulle de ha blodsmak i munnen nu.




Kommentarer
Postat av: em

det är lungan, jag dödar dom åt dig :)

2009-02-22 @ 16:10:29
URL: http://baramills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0