Sann lycka?



Jorrå nu sitter jag och agerar tjockis igen. Jag har nu slukat en hel sockerkaka på inte så lång tid. Men vadå? Döm mig inte, jag blir glad av mat, okej? Konstigt nog så känner jag ett OTROLIGT sug efter chips nu fast jag fortfarande är mätt? Ständigt så tänker jag på hamburgaregott&blandatchipschipschipsglasslösgodiskakor ect ect...
Eskalerar detta så har jag en liten ritning på hur jag kommer se ut:


På bussen härom dagen så hörde jag en kille kalla sin vän för "tjockis-johan". 
Varför har jag en känsla av att inom en snar framtid kommer han inte vara den ända som går under det namnet?



Kommentarer
Postat av: Louise

Du ser! Cips är ständigt i tankarna. Även under snöstorm.

2009-02-14 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0