The lost is found

Puh! Okej folket! Jag tar tillbaka det, jag hittade just gnistan.


Nu när jag ändå är här så kan jag ju berätta lite om dagen. Den började runt 10 när vi tog en sväng till studentradion. Just nu på delkursen "att tala II" så förbereder vi för de radioprogram som vi ska ha. Det ska verkligen bli "kalas!" som min gamla mattelärare skulle ha sagt. Nu får ni lova att lyssna tycker jag! 98,9 är kanalen och vi sänder den tredje mars tror jag, så då räknar jag med ni sitter klistrade vid era radioapparater.  Vi ska prata om superhjältar. Yeah baby.



Kommentarer
Postat av: Janie

Hela dagen?

2009-02-05 @ 23:41:36
URL: http://janienystrom.blogg.se/
Postat av: Johan

nej, inte hela dagen men det var väl det som stack ut liksom.

och näääär ska vi bege oss upp för klätterväggarna???

2009-02-06 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0