"Ganska" så sjuk

Finns det något helgon för tillfrisknande? Eller någon gud i någon liten sekt eller så man kan tillbe? Inte tror jag på sånt trams, men det skulle ju vara bra att ha en liten back up plan att luta sig tillbaka på.
Jag har ju varit så gott som dödligt sjuk de senaste dagarna. Jag har inte orkat göra någonting annat än att frysa, svettas och framförallt hosta. 40 graders feber har jag haft i två dar och igår natt fick jag byta tröja 3 gånger - för att jag svettade ner dem totalt. Fräscht. Det är väl bara ett litet virus? Jag började undra efter de tre tröjorna. Men det är nog bara som carro säger: jag är lite paranoid.

The blogg is back on track, nu ska jag blir helt frisk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0