Systemet stänger 19 idag

Hej, precis nyss så parade sig två flugor på min hand. MIN HAND! Av alla ställen! Snusk.
Annars ber jag om ursäkt för att jag inte bloggat på länge (för gud vad ni har längtat, eller hur?) men jag har bara inte orkat bära mitt numera feta arsle till datorn. Och jag kan med skamset men ärligt samvete säga det, för jag ställde mig på vågen och blev chockad big time. visst, jag har gått upp i vikt det här året och det har jag gjort med vilja, men nuuuuuu... OJOJ.

Just nu är min dram queen-moster här med min GIGANTISKA kusin. Jag längtar härifrån till middagen med Carro och Gustaf, brorsan lekar allan och tror han är värsta cool, men oj fel han har. Töntunge. Orka att vi just stod och slogs om datorn. "Skajja skalla dig eller!!!" Offerunge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0