Acne + utförsäjning = lycka

Hej,


Jag har varit lite off vad gäller bloggandet så här kommer lite text om gårdagens fynd.


Efter att ha pluggat med gruppen så ger jag och Mari oss ner på stan för att kolla in utförsäljningen av Acne. Herregud. Vilken jävla kommers, nej det var bortom kommers! Det var en slags panikartad shoppingmaraton. Folk slet åt sig kläder och såg helt lyriska ut. Inne i "omklädningsrummen" som var två stora rum som man gjort med hjälp av bokhyllor, såg man rakt in i vardera rummen för killar och tjejer när man skulle prova plaggen. I omklädningsrummen var golvet täckt av kläder och det var som högar med kläder som klättrade längs väggarna och i allt detta så träns alla och byter om OCH delar på en spegel som det var kö till.

Hetsigt, men jag gillade det. jag hittade två t-shirts och en mössa. Bästa kapet var mössan som var prissänkt från 300 till 50 kr. jag ÄR nöjd. Allt som allt gick hela kalaset på 250 spänn helt överkomligt och totalt värt det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0