I morsans gamla Mazda

Hej bloggnördar,


När jag var liten så åkte jag mycket med min mamma. Vart hon än skulle åka så ville jag åka med bara för att jag gillade att åka bil. Sjukt billigt nöje. Jag kommer särskilt ihåg hennes vita Mazda. Den brukade bli djävulsk varm på sommaren och dess säten var väldigt fasta. Jag kommer också skarpt ihåg det där kassettbandet som spelades om och om igen. En av låtarna vars text nu är som inristad på insidan i mitt skallben är denna underbara:



Jag känner mig så otroligt cool när jag lyssnar på den här låten. Om det var mammas val att genom indoktrinering få mig att fastna för den här låten  så måste jag säga att det inte gör så mycket. Den är ju asbra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0