"Jo, jag har växt..."



Idag så mötte jag upp mamma hos frissan som hon gått till i alla år och som vi andra i familjen också brukade gå till.
Och ni ser ju bilden, så då lär ni väl förstå varför jag slutat å dit... Trevligt att få träffa Millan igen i alla fall. Hon brukade ge mig två klubbor medan andra bara fick en - bara för att jag var så duktig. Direkt när jag klev in genom dörren så kände hon igen mig och sa lite saker som "åh vad du har växt" osv.
Jag borde ha frågat om två klubbor innan jag gick då hon frågade om hon skulle färga håret som hon gjorde på mig förr, men jag tackade nej.




Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH VILKEN SÖT UNGE JOHAN!!!!!!!

2009-03-22 @ 22:02:44
URL: http://iblandlekerfanlivet.blogspot.com
Postat av: Janie

En gång i tiden var jag också stammis hos Millan.... mitt hår var ungefär lika färgglatt på den tiden.

2009-03-23 @ 12:03:00
URL: http://janienystrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Helt crazy.

2009-03-27 @ 10:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0