Restless

Jag har väldigt tråkigt just nu.
Jag har kommit på att det är verkligen inte nyttigt att ha det, hjärnan bara styr in en på spår man inte borde tänka eller ens skulle komma in på om man inte var uttråkad.
Och som jag har nojat mig över att inget händer med mobilen! inget vibbade, inget ringande.

Just precis nu så öppnade jag ett mail från min lärare och jag tänkte direkt "faaaan, han har skickat tillbaka min uppsats så snabbt för att jag kuggat!" jag kollade alla andra 56 oöppnade i inkorgen bara för att dra ut på det hela och slippa, men när jag väl vågar öppna så står det :

"Hej Johan!

Tack för det!

Bästa hälsningar
Håkan M."

Vadå helt onödig rädsla? Men vem svarar på alla uppsatser man får in? Det var snällt i alla fall att han tackade antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0