Status = deadline osannolik

Det är sjukt svårt. Att komma igång alltså. Det är också en grej med mig. Jag är trög, bokstavligt talat och att komma igång. Shit pommes, hur ska jag hinna? Jo! jag vet! Jag lägger ner det här med uppsatsskrivandet och uppfinner en maskin så länge så jag kan stanna tiden och bil klar med uppsatsen i min egen takt. JA! Fett bra.


Jag har verkligen gjort allt för att komma undan med skrivandet. Gör man inte det man ska/måste göra så känner man ju inte lika mycket skuld om man gör sig nyttig, eller hur? Jag har putsat skor, hållit på nere i tvättstugan, städat både här och där, skrapat på den där fläcken i taket osv... nu ska jag nog gå och borsta tänderna igen. Vad? Bra munhygien kan ni min inte klandra mig för?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0