Trött

okej, jag orkar inte skriva egentligen, är extremt trött och kom just hem, så stavning och stor bokstav kan ju bara dra åt helvete.

gårdagen var bra. seminariumet gick smärtfritt, tåg in till stockholm, ser ett glatt leende och massa prommenerade väntade. fin dag. sen skulle jag ju hem, men av en slup stöter man in i folk på medis och klart man bara ska ta EN öl som sen blev X antal.
kul att få komma ut och sträcka på benen lite. höhö.
.


och allt du sa i natt i ljuset av min mobil verkligen rörde mig. jag var lite paff, att du kunde göra mig lite mållös, retoriken och allt. oväntat men bra.

nu ska jag duscha, raka mig, förhoppningsvis få sova några timmar sen är det uppsala och snärkes nästa.

ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0