Med micken/den siamesisk tvillingen i fäjset



Hej undersåtar,


Idag prövade jag på att vara radiopratare. Det gick sådär, klart godkänt men jag behöver nog lite övning. Det var verkligen svårt att prata i micken eftersom man ville titta på varandra och ner i sina kladdpapper samtidigt som man hade den där jävla micken rakt upp i ansiktet framför sig. Och hörni, jag låter väl inte så? Nä, jag låter bättre än så.


På måndag ska jag lämna in den fruktade uppsatsen. Det går inge bra för mig på uppstasskrivarområdet. Men det går bra med mina pedagogiska pauser. Ja fy tusan vad bra jag blivit på dem. Kanske lite för bra? Imorgon ska jag banne mig gå upp 08,00 för att sitta och tänka, spåna och skriva tills solen går ner om jag så måste kedja fast mig i stolen för att komma någon vart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0