Krig

Det pågår ett tyst krig hemma hos familjen Eriksson -  Lundin för tillfället.


Sedan några veckor tillbaka så har modern i huset köpt två nya badrumsmattor till duschrummet nere i källaren.
Skitbra tänkte jag! Men i samma veva tänkte jag: "men varför ligger de borta vid tvättmaskinen och inte vid duschen?". jag slänger den lilla, slitna, fula, skabbiga gamla mattan och lägger de två nya vid duschen. Händerna sattes på höfterna och jag tog en djup tillfredsställd suck.
   Sedan efter några dagar så ligger de nya mattorna där borta vid tvättmaskinen igen och den gamla luggslutna mattan (som btw är en matta utan lugg) ligger vid duschen.
"MEH!" Där ska de inte ligga tänker jag och fixar till allt igen.
Men tror ni inte att nästa gång jag går ner där så har någon plockat ut äckelmattan ur sopkorgen och flyttat bort de nya till tvättmaskinen igen. Och den här processen har återupprepats om och om igen.
Jag tänker inte ge mig.
ALDRIG.




Kommentarer
Postat av: gangsterli

haha

jag e glad

2009-03-01 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0