Det var jag det där...


För ungefär ett år sedan hade jag en hemmafylla.



Johan Af Närtuna säger:
puss!
Caroline säger:
pussouss
Johan Af Närtuna säger:
jag är lullig!
Caroline säger:
nämen? har du tullat på tequilan igen?
Johan Af Närtuna säger:
nej!
whiskey och påskmust is the shit caroline!
yeeeey

Caroline säger:
haha!sitter du själv?
Johan Af Närtuna säger:
ja för fan
HAHA

Caroline säger:
BRA!
Johan Af Närtuna säger:
kom å krama mig!§
Caroline säger:
KRAAAAM
vafan har du fått whiskeyn ifrån? - Systemet?
Johan Af Närtuna säger:
jag vill krama sig på riktigt. du är såååå söööööt.
Caroline säger:
tack , du me
Johan Af Närtuna säger:
jag har nallat från barskåpet ska nog testa som påskmust funkar bra med tekila åckla
Caroline säger:
BLÄ
tror de att det funkar?
Johan Af Närtuna säger:
funkar klasbra med whiskeyn iaf, det tar bort jättemycket av alkoholsmaken
Caroline säger:
kan tänka mig att det är en topp blandning
Johan Af Närtuna säger:
DETÄDTE!
DET ÄR DET
okej, det var inte lika bra som med whiskeyn, men det funkar nästan
...du är så söt å fin
du är min bästis!




Kommentarer
Postat av: C.

HAHAHAHA! Åh herreud, du är ju för rar! Puss!

Men du! Vin!

2010-01-07 @ 11:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0