dagens låt


The Go! Team - Huddle Formation

det här är en låt som jag blir OTROLIGT produktiv av!
jag får så många praktiska saker gjorda till den här låten! ojojoj vad jag städar och tvättar och har mig...
nej. jag ljuger. jag bara tror att jag skulle kunna göra massa praktiska saker till den här låten. men i själva fallat har jag inte gjort en jota idag. jag har suttit vid datorn i tre och en halv timme nu.
hjälp, jag har blivit en datanörd!

annars finns det en otroligt söt Go! team video till som borde kollas in: http://www.youtube.com/watch?v=wQg7qOB5Heg

Kommentarer
Postat av: limpa

the go! team ör bäst, och särskillt den låten!

puss

2008-08-24 @ 19:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0