jo ni! nu är det liv i luckan!

OJOJOJOJOJ!
"vad ska jag göra nu? vad ska jag göra nu?" jo det skulle väl jag också säga! Herre jösses! vilken värld i lever i! och på tåget! och sen lappen!
det är så hemligt så jag vet knappt vart jag ska ta vägen! denna är sensationella nyheter!
SPÄNNANDE! OCH SYNDIGT!



och idag har jag varit produktiv endå! städat mitt rum har jag! MOPPEN ÅKTE FRAM! det har inte hänt sen i mars.
jag tror faktiskt jag städade sist i mars.
nä, men länge sedan var det känns det som, och jag har två skäl till varför jag inte gjort det, ja två skäl till att jag varit så oplanerad överhuvudtaget.
det första skälet är att det är sommar och jag saknar den vanliga rutinen kort och gott.
den andra är för att jag försökte ge mig på att läsa "FÅ DET GJORT"! jävla skitbok! den ska hjälpa läsaren att få svart bälte i vardagliga situationer. vilken jävla bluff. hur lyckat är det att få med läsaren som uppenbarligen har svårt att få saker gjorda att berätta följande: allt som man gör är arbete. kul inledning. sen gick det fan inte att läsa och man tappa lusten till allt. dåligt språk också.


Kommentarer
Postat av: C.

JA VAD GÖR JAG???!

2008-08-26 @ 11:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0