klassfest för fan!

igår var det klassfest som sagt var.
dagen börjar med att jag lämnar stockholm. väl på bussen kommer jag på att det är lördag ju och bussen åker inte på vanliga tider.
jag kikar i busstidstabellen och ser att om jag skulle åka hem och vända så måste jag vara hemma fem minuter innan jag kommit hem för att åka med den bussen jag måste ta för att hinna till norrtälje. bajs.
"fan" tänker jag, jag får väl helt enkelt åka in sliten som jag är... lite som en chrackhora som varit på rejv.
jag kunde i alla fal göra ett litet stopp i rimbo så jag passade på att hälsa på Li på stinsen. det var trevligt att träffa "kissbyxan". jag fick många skrattattacker och så köpte jag följande: en munk, en kopp men krossad isglass och en porrig tändare.
sen kom den ökända chefen Maggan. jag tror han hatar mig. han sa åt mig att sticka därifrån. ok sa jag och pös därifrån.
jag kom till norrtälje och tog en cafe latte på gamla Lemon och läste en universitetskatalog.
där frågade en person mig vart jag köpt min tröja och sa att den var snygg. då blev jag glad.

den första jag träffar på samlingsplatsen var annie. härligt att komma där och hon kommer skuttande och ropar på mig.
naw, hon är allt söt som socker den flickan. jonte kan skratta sig lycklig.
efter att mer folk anslutit så handlar vi lite mat och sen bär det iväg i karavan till malsta.
vi möts av idyllfaktor till 100%.
strand, röd stuga, bastu, eld, och korv.
vi hade det riktigt, riktigt treeeeeevligt må jag säga.

lite av det som gjorde mig glad:
lollos skratt när hon fångat någon på kort och den personen ser för jävlig ut.
pörn och emile när de sjunger till karatefylla
gutte när han är lång
träffa ekan efter hela sommaren.
amanda i badringen.
carro på tele.
i slutet när jag proppade i mig 6 korvbröd med lite av varje i
NÄR ALLA SJUNGER TILL KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG.

bastun var het men vi var hetare. till slutet av kvällen satt tjejerna toppless och vi killar, tja... vi satt i bara skinnet.
det var kul som fan. och jag måste säga: fan vad alla är snygga!

p.s. jag fick vara med på en toppless tuttkram! det var min bästa någonsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0