Carro da gangsta!

Gårdagen är värd att minnas.


Jag hade bestämt fikadejt med carro och medan jag står på stora torget och väntar och väntar fryser jag rumpan av mig.

Men när jag ska varva torget för tredje gången möter jag upp henne... med ett järnrör i handen?

-HEJ! Hur är det?

- hej... det är bra. Du har ett järnrör i handen?

Det var visst en del till hennes andra cykel i rimbo om jag fattat det hela rätt.

Hum.


Efter världens längsta fika (fy fan vad jag satt dåligt i den där soffan) så bar det iväg till carolines nya bostad i flogsta som är en läskig stadsdel så långt bort från centrum som möjligt, fylld med studenter.

Caroline skulle in till expeditionen och fråga om Internetuppkopplingen. När det är hennes tur så ställer hon sig upp i ett ryck och slänger ner mina vantar av golvet av rena farten.

Väl där framme sätter hon båda händerna på disken och säger HEJ! Jag har precis flyttat in här... ungefär då ser hon att hon fortfarande håller i sitt järnrör som sticker rakt upp hur handen på henne.

Otroligt bra första intryck må jag säga!


Vi önskar alla gangster-carro lycka till med sin nya lya.


Ps. jag såg nyss att jag skrivit pumpa i en rubrik istället för puma. Vad fel det kan bli!

Hejpårre!



Kommentarer
Postat av: C.

Tack! Du, det kan behövas....

2008-12-10 @ 11:38:34
URL: http://oliine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0