Det där med dragläget...




Yoo!

Idag har er bloggskrivare övningskört.
Det gick bra. börjar få in snitsen på gradläget och när det är hundra procent som är det som att cykla utan stödhjul säger pappa.
Grejen är att jag är bäst på att backa. Ja, jävlar vad jag kan backa! Fort och exakt är det! Jag skulle nog kunna påstå att jag är den person utan körkort som backar bäst i hela världen. Faktiskt.
Jag startade biljävlen, kopplade, backade och svängde i uppförsbacke hur lätt som helst, men sen så är det mycket svårare med dragläget på plan mark när jag ska köra framåt? Pappa säger att det handlar om balans samtidigt som han håller händerna plana och låter dem pendla upp och ner..."det handlar om balans"... Fattar inte varför det är svårare men snart så ska jag nog klara det också.



Kommentarer
Postat av: Louise

Haha jag var också asbra på att backa men kunde fan inte komma frammåt. Men det löser dig till slut :)

2008-12-05 @ 23:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0