Förtydligande

Jag skriver en hel del skit om folk här.
Min blogg är mitt andrum, min klagomur och mitt rum av madrasser som jag kan skrika av mig i.

Men bara så ni vet så är det här ett ställe där jag inte skriver elaka saker om er som jag vet eller misstänker kan vara här och läsa. så elak är jag inte.
Ibland blir jag förbannad, men vem blir inte det?
Jag är Johan, folk säger att jag är söt, charmig och en jävla gullegris. Jag tror inte att såna personer gör så, och jag hade inte tänkt bryta mitt eget mönster.


Ni som är här och läser då och då: tack! Ni förvånar mig! Det förbryllar mig att jag har något som ni tycker är värt att kolla upp och att ni verkar gilla det till mestadels. Samtidigt så förstår jag mig inte på er och tycker ni är lite smått dumma i huvudet som kommer hit och läser mitt nosens som tenderar att bli helt fel ibland eller bara ordbajsande.





Kommentarer
Postat av: Nanna

Jag tycker inte du är söt, du är ju vrålläcker både till personlighet och utseende.

2008-12-17 @ 21:21:02
URL: http://nannaafhemlingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0