Gott Nytt År!

Jahapp, då var det dags att börja om igen.
Mah.
Jag trodde inte att det skulle hända igen, men det nya året kommer att infiras i Rimbo.
Låt oss hoppas att det slutar bättre än förra gången jag "firade" där.



Rimbo 2007 innebar spy över hela busstaionen, nazister, spy i Sandras väska, skam, ect ect. MEN I  live and I learn.

Och eftersom jag är smart och lever och lär ska jag ge några realistiska nyårslöften.

Jag lovar att:

* slampa runt lite mer (ärligt talat så tror jag att det skulle vara nyttigt för mig).
* dricka lite mer (jag borde ta reda på var exakt mig gräns går för hur mycket jag tål)
* försöka bli lite mer vuxen, men bara försöka
* våga mer

Så ser johan tillbakas på mörka moln som heter ånger, sorg och skam. dom kanske krossar mig en dag men tills dess
var det jag som vann.
Hej svejs 2008 och tjenare 2009!



Kommentarer
Postat av: Nanna

Krunegård!<3

2009-01-03 @ 22:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0