Hela världen kan dö

Vafan. Johan är trött och grinig.

Igår satt jag uppe med min uppsats. Jag verkligen jobbade med den.
Då frågar jag AnnaKå: Men du, man fick väl ha 1,5 radavstånd?
- Nej, alltså vi SKA ha 1,5 i radavstånd.
Det visade sig att jag hade mer text än vad jag trodde.
¤&/#¤/%&%¤#"!½"#¤/()=?)(/%&#¤"!½

Sen så vet nu vad? Den senaste versionen har inte sparats på något sätt.
YEY jag måste sitta och plugga i sista minuten fast jag redan gjorde det hela förra jävla natten för att bli klar i god jävla tid.

Fan.
Det är ju inte alls så att jag är stressad.





Kommentarer
Postat av: Louise

Cowboys Tarv, lyssna på cowboys. Med Kent alltså. Jag får sån jävla flashback till konserten med storbildsskärmen som visar ett hjärta. Magiskt.

2008-12-17 @ 02:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0