TAJT

Hej folket!
Och extra hej till dig.

Igår hade vi vårt oh så underbara luciatåg. Vi var bra, det var vi. Vi hade ljus och en lucia med dreads och allt.

Grejen var att min tomteoutfit blev lite mindre än vad jag tänkt mig.

Såhär är det: jag trodde jag hade två tomtedräkter i mitt förvar. Jag hade fel. Den nyaste var borta och försvunnen, vilket innebär att jag var tvungen att luta mig tillbaka på den som min bror hade i lekis. Need i say more?
De gick i alla fall att få på sig byxorna även om de blev tajta som fasen! Men det gick faktiskt an. Ni får se själva sen när det kommer upp lite bilder.


Nu har jag gått och köpt massa gott godis igen. Och nu äter jag det! :)

Jag blir fan glad av god föda. Om jag är lite nere äter jag, om jag inte har något att göra äter jag... sen så tänker jag rätt mycket på mat... gud vad sorgligt. Maten gör mig genuint lycklig.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0