klagoblogg

Jaja, jag bloggar för mycket.
Och jaja jag bloggar för sent om natten, men jag måste bara erkänna att jag såg finalen av idol.
Jag brydde mig inte ett skvatt om Alice och Kevin, det jag reagerade på var Ola.
Vad... i helvete... har han gjort med håret???
Haha jag tappade hakan och skrattade så jag nästan kissade på mig! Han ser verkligen för taskig ut.

Eftersom jag ändå håller på och klagar över folks utseende så kan jag ju tillägga att Kevin ser konstig ut. Liksom gammal och sliten. Sen så har han en taskig klädstil.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bättre blogga för mkt än för lite!!! Jag gillart johan, keep in ;)

2008-12-13 @ 14:21:08
Postat av: C.

Men du, inte bara ful i håret utan otroligt påverkad av ngn lusigt substans... wierd...

2008-12-14 @ 13:14:51
URL: http://oliine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0