det närmar sig slutet för oss

ok klassen, imorgon tar vi studenten!
hur känns det?
lite läskigt tycker jag iaf. det är ju lite som ekan säger "på fredag är vi studenter och på lördag... arbetslösa"

igår hade vi studetfoto och lunch och och jag & empa tog en fika nere på stan också, no way
in hell att vi skulle vänta på mat i 4 timmar.




observera min blöta fläck på skjotan, jag spille på cafet, så vi letade upp en sprayflaska vanish oxi action på ica och "lånade" lite.
jag kan verkligen rekomendera vanish oxi action -farväl till fläckar!

'

Kommentarer
Postat av: V

Grattis till studenten (i förskott)!

Nu väntar bara den mest jobbiga ekonomiska tiden i ditt liv, fast också den roligaste!

2008-06-12 @ 09:42:48
Postat av: Annnnnnnnnnnnnnnnnie

Hahaha, du får väll besöka mobergs mkt under sommaren då ;)

2008-06-12 @ 19:28:59
URL: http://annieringefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0