två hål

i dag var jag hos tandläkaren... sist jag var där för två år sedan sa hon följde "om du fortsätter sköta tänderna lika bra, och håller dem i samma skick så kommer du förmodligen inte få hål!"
det hon glömde utelämna var att hål man fixat när man var liten fortfarande växer.
...hum, ni förstår säkert?
jag ska komma tillbaka onsdagen den nionde juli 15:15 för att... BORRA I MINA TÄNDER!
"oroa dig inte. vi använder bedövning" sa han. nämen vilken tur jag har! bedövning! vilken lyx! som om det inte kommer göra ont få bedövningen.
för övrigt tyckte de att jag hade utmärkta tänder. därför fick jag välja en tandborste innan jag gick. det var rätt gulligt, men just nu läst jag vad det stod på tandborsten.

VA??? vad är detta för ett kinky meddelande jag fått av min tandläkare???

senare så stack jag, emily och nån tjej som hette... stina(? något sånt var det iaf :P) till stockholm.
vi gick mest runt och chillade och käkade glass... vid flera tillfällen... nice. det är skönt att "bara vara" och sånt borde man pyssla med oftare.
sen trillande Li in eftersom jag sms:at henne att jag fanns för allmän beskådning och det ville hon INTE missa.
det slutade med att jag hängde mer å mer med Li, men sen gick de andra medan vi käkade så de för helt enkelt skylla sig själva :P vi åt på donken (förlåt MAX, jag ska äta på dig nästa gång!) tog en big tasty & co och en cheeseburgare. flottigt. gott. då började det regna och åska. Emily och Stina åkte hem och kvar blev vi och letade efter något att köpa till min mamma som snart fyller hela 50 år! men det slutade med att jag köpte solbrillor, en tröja och en sjal.

cooling.

imorron drar jag till uppsala.
pöss å kräm.

Kommentarer
Postat av: limp

de va iaf snygga grejer du köpte!! :D´

och en väldigt trevlig dag med dig babe!

2008-06-18 @ 02:15:08
Postat av: Janie

Är du i uppsala idg :o

2008-06-18 @ 12:24:28
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0