inlägg # 1

som vanligt är jag sen med att skaffa saker, jag antar att det hunit bli helt ute med blogg nu här jag har skaffat min. men som Carro sa: blogga inte för andra, blogga för din egen skull och det är vad jag tänker göra! men nu är det dags för mig att äntra bloggscenen! hoppas ni kommer kika in ofta i min lilla blogg! vad jag kommer skriva om har framtiden i sitt sköte, men känner jag mig själv så kommer det antagligen mest handla om... mig. det kan hända att jag kommer in i nån fokuserad period och bara skriver om potatisskalare eller något, man vet aldrig. hoppas ni kommer gilla det jag skriver, för jag är här för att stanna.

___________________________________________

där tog introt slut och jag ska väl skriva det som kommer likna något av det ni kommer se i framtiden.
___________________________________________

i övermorgon är det den femte juni, vilket innebär att lärarna sätter betygen då. skönt! men, kan ni fatta att jag har två redovisningar imorgon! att skolan ska hålla kvar mig på jorden in i det sista var väl vad man kunde vänta sig eftersom organisationen i hemlighet har arbetat mot mig ett tag. på morgonen har jag redovisning i svenska - stilarter, jag är inte alls så förberedd som jag borde vara, men det ska nog gå vägen. jag hoppas jag får MVG får då får jag nog det i kursen. jag skulle bli så otroligt glad om jag fick det för svenska C är rätt viktigt för mig. det har nog varit den kurs som jag har lärt mig mest av och verkligen haft roligt i nu i slutet av sista året. det andra jag ska göra imorgon är att komplettera en avläsning i teckenkommunikation. och där MÅSTE jag bara får MVG annars får jag bara VG i kursen. det är så jävla dumt bara! vi har gjort 3 stora uppgifter i den kursen, jag har MVG i 2 och VG+ på det jag ska komplettera i morgon eftermiddag. borde inte det ge mig ett MVG i kursbetyg??? eller är det bara jag som tänker konstigt? maaaaah! (mah och gah i olika längder kommer ni läsa en hel del i mina kommande inlägg bara så ni vet) bara för att tillägga en sak! det är olikt mig att snacka såhär om att jag ska få MVG, oftast brukar jag prata om att jag aldrig får det! jag kommer gå ut med 100 poäng IG, något som jag inte skryter om, men heller inget som jag döljer. gjort är gjort och jag är rätt nöjd med min insats under gymnasiet. trots min otroliga nedgång jag hade under ett tag lyckades jag dra upp MIG SJÄLV ur skiten och sy ihop säcken och kan nu stå på studetflaket utan dåligt samvete den 13 juni. jag tänkte väl bara avsluta med att... SNART BÖRJAR LIVET! snart är det vuxenlivet som gäller för oss i sp05b - min älskade klass, om några år kommer några av oss kanske "komma där med barnvagnen" som Göran säger. annars har jag goda tankar om min klass förutsättningar, många av dem kommer nog att få en bra framtid. om allt går vägen kommer de att bli allt från socionomer, lärare till författare. och säkerligen en liten inredningsarkitekt också! själv vet jag inte alls vad som kommer hända med mig, men jag kan nog lirka mig fram i livet.

god natt livet! jag kommer tillbaka i morgon!


Kommentarer
Postat av: C.

Wohoo! heej!! jajamewnsan, ibland säger man ju så oerhört smarta saker! jag är nästan lite stolt över mig själv... ja! ;D

2008-06-07 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0