jag har AIDS




.... nä jag ville bara få er uppmärsamhet, jag har INTE aids.

livet bara rullar på och när jag inte jobbar så sover jag. hum... "livet"? mja.

en extrem läskig sak som hände med trucken härom dan var att när jag hissat upp trucken så ville den inte komma ner igen!
"fuck" tänkte jag. jag som övade lite för mig själv inne på lagret. och där stod jag 8 meter upp i luften mitt i en gång mellan hyllorna I MITT HÅRNÄT.
fuck fuckely fuc fuck.
men till sist funkade det.
puh.
fatta pinsam situation om t ex min chef skulle kliva in. mah!

senare samma dag träffade jag carro och vi hade väl vad man skulle kunna klassa som "tjejsnack". jag ska tjejsnacka oftare det är skoj och ytterst vetilerande.
synd att jag missade allsången bara, håkan och miss li ju för fan.
haha, kommer ihåg en gång när jag var med ekan upp och hälsade på jennifer uppe på natur förra året. då sa jag "jennifer, du är jävligt lik miss Li" och jennifer säger: "vadå? musli? är jag lik musli?"
hon visste inte precis vem det var då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0