jag måste klara ALLT

dagen i korthet:

1 river ner massa porslin i golvet med världens smäll.
det blev tyst och alla glodde. pinsamt.

2  får skäll för att jag tuggar tuggummi.

3 snubblar på katten och slår huvudet i trappräcket.

4 förskjuter ilskan på pappa.
förlåt.

5 somnar framför the simpsons.

6 upptäcker att mitt hår är på tok för långt och att jag måste klippa mig.


jag vill bo i en liten tidsbubbla och hinna göra det jag vill. läsa böcker, jogga genom sverige, kolla genom alla bra serier på tv, bada i varje sjön som finns...
det finns ingen tid. snart är sommaren över och då blir det snart mörkt.
maaaah.
pigga upp mig, jag har tyngder på axlarna.


och idag spökade du i skallen på mig. men ändå, skönt att du försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0