jag undrar allt...

idag skulle jag ha gått på brorsan avslutning, men mina föräldrar antog att jag inte ville med, så jag vaknade runt 11 och huset var tomt.
jaha.
det gjorde visst inget, för min mamma sa att det "det sög". när hon sa det så lät det så otroligt fel... snälla mamma säg inte så igen.

när ska jag skulle gå ner i källaren med tvätta så skrek mamma "STOP! du går inte ner där!". jag fattade ingenting, får jag inte tvätte nu längre? men då fick hon ner och pysslade med något. när hon kom upp hade hon en högt pillemarisk min.
"nu ska du skynda dig där nere, du får bara lägga i tvätt"
:D
nog fattade jag att det är en present tills imorgon hon gömmer! hihi!
SPÄNNADE!


Kommentarer
Postat av: limpa

juste du berättade aldrig klart den historen!! du måste bäretta vad de är :D:D





FÖR DU HAR TAGIT STUUUUUUUUUDENTEEEEEEEEEN, FY FAN VAD DU EBRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! <3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3<3



tequila kväll i sommar johan, promise, snart snart snart

2008-06-13 @ 17:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0