johan är färdig med skolan + den jävla bussgubben

hej igen! här är jag igen som lovat!

nu är jag helt klar med gymnasiet!
:D
svenskan på morgonen gick rätt bra, men jag var lite trött och stressad så vi fick "nöja" oss med VG+
men det var rätt bra, med tanke på hur pass mycket tid vi lagt ned (dvs vi har fikat rätt mycket i stället för att plugga) och att vi var en medlem kort.
*johan klappar sig själv på huvudet*
sen hade jag ju teckenkommunikation sista lektionen, jag skulle jag komplettera upp till MVG.
gränsen för MVG var 27 poäng, jag fick 27,5! YEY!
*johan klappar sig själv, kliar sig bakom örat och får godis att mumsa på!*
det var verkligen skönt att verkligen komma dit och bara visa att jag kan och vill!
jag är bäst.


innan jag hoppade på bussen tog jag mig en sväng förbi pressbyrån för att köpa något litet att äta på bussen hem. där inne så är det smockat med folk och så står han där. han från malsättra som jag INTE tycker om, han står där och medvetet blockerar vägen förbi kaffemaskinen. och där står jag ett tag och väntar på att han ska flytta sig! MEN HAN BARA IGNORERAR MIG TOTALT!
"ursäkta kan jag få komma förbi" säger jag, och han suckar! jävla offer! är han lika dum som han är ful eller? en sak var i alla fall säkert; såg precis ut som han luktade - illa!

men det var inte bara han på pressbyrån som fick mig att slå förbannelser över mänskligheten! nej, nej, vid bussen ersattes det aset av ett annat!
innan jag berättar vad som hände ska jag berätta om rimboiternas "kösystem". grejen är att det inte finns något! alla som står och väntar på bussen står i en klunga och väntar på bussen, sen när den väl kommer så pressar alla mot dörren. det är så det är, och jag hatar det...
i alla fall... när bussen kommer så börjar alla gå på den, och jag är ingen som "pressar" jag är den som låter folk få gå före om de står lägligare eller så kör jag på varannan höger-vänster... så när jag står där vid bussen släpper jag förbi flera från vänstra sidan och det blir min tur. och jag står nästan helt framför dörren. jag går fram för att kliva på men då kommer det en femtioårig man och knuffar mig åt sidan med axeln!!!
VAD I HELVETE!? HUR BETER SIG DAGENS ÅLDERDOMLINGAR???
han var så jävla arrogant, hur kan en man i den åldern bete sig sådär?, jag blev förbannad så in i helvete och funderade på att det minsta jag kunde göra var att kliva på hans häl då jag gick efter honom på bussen.
gaaaah, han var så jävla ful också! något som iofs gör mig rätt skadeglad, men jag vill fan inte ha kroppskontakt med hans skjorta som han inte har tvättat på över en vecka och inte vill jag att han ska titta nedlåtande på mig med sitt face som ser ut att ha bott i ett solarium sedan 1998! fy fan vilken hängig och överbrun hud han hade! RÄTT ÅT HONOM!
men vet ni vad? när han satte sig bredvid sin "kompis" (som säkert hatar honom egentligen) så sa han precis när jag gick förbi "är det ingen som vet vad ett kösystem är?". ska han säga?! och det var helt tydligt en pik mot mig! MEN INTE FAN TRÄNGER JAG MIG MER ÄN ANDRA!  jag vill ju inte ha massa kroppskontakt med alla som ska på bussen så jag släpper ju förbi större delen, men sen kommer han och knuffar undan mig!

Jag förstår överhuvudtaget inte vad hans problem är! Alla får ju plats på bussen!
att han har mage! Jag funderade på om jag skulle säga gubbjävel till honom när han sa sådär. För det är han. En gubbjävel.

och där satt jag och glodde på honom där han satt, hela vägen hem. shit, vad jag hittade massa fel på honom!

men... som jag sa: hur beter sig dagens ålderdomlingar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha du e bäst

2008-06-05 @ 23:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0