Maria

nu ska jag tjata om jobbet igen, men jag måste berätta om en kvinna där.
hon heter maria. maria har tatuerade armar och onaturligt färgat hår, men ser endå rätt söt ut för sin ålder.
hon är rätt skojsig av sig och skämtar en hel del om sex.

igår när hon gick med mig in på lagret sades följande:'
M- oj, här kan man ha mycket skoj!
J - mmm ja, jättekul att försöka hitta grejer här ^^
M - jag tänkte mer på att man kan ha gangbang uppe på hyllorna! HÄHÄHÄHÄ!!!

och idag:
(jag kommer med grejer till henne)
M- oh tack söta du.
J - varsågod, vill du ha något mer?
M- jag vill alltid ha mer! mohähäh!!!
J - hum, oj... nu blev det läskigt, ska jag inte ropa på Jeff då?
M - näää han är så gammal ju. jag vill ju ha lammkött! HÄHÄHÄ!!!

alla som tror jag kommer bli våldtagen innan sommarens slut räcker upp en hand.


Kommentarer
Postat av: C.

SCAAAARY!!!

2008-06-21 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0