precis alldeles nyss

*ring ring*
jag springer upp på rummet och stänger av lars winnerbäck som bunkar i hela huset och ner till bottenvåningen för att svara.
-eriksson
-hej är johan där?
-jag är johan!
när jag fick frågan blev jag bitter, fan nu är det nån som tror att det är anna igen.
-haha! jag trodde det var henrik!
att bli "uppgraderad" från att bli antagen som min snobbiga syster till min hillbillybror är inget jag vet om jag ska hurra för.
-HÖR DU INTE ATT DET ÄR JAG?
-du låter ju som din bror! sluta låta som din bror!
-nästa gång ska jag svara med mitt personnumer så att du inte kan ta fel carro! "890325 här, krävs de 4 sista också?"

och nu ringde farmor.

-eriksson
-hej, det är jag igen. du jag hittade fracken och stormhatten, men inte själva skjortan.
-va? har vi pratat tidigare idag?
-ja, Göran det har vi.
-farmor det är jag! JOHAN!
-nämen jahaa. hur hur du då? hur är vädret hos er?
-haha, jo det blåser, jag tror det blir regn...

måste bara säga att jag älskar min farmor. hon är min absoluta favorit i familjen.
henne ska jag tillänga ett helt inlägg nån dag.
jag älskar dig farmor.

dagens fråga lyder: hur låter min röst egentligen?

Kommentarer
Postat av: C.

Johan! du låter ju för fan som din bror... sådeså. ja tack, ja kräver de 4 sista! :D



pussar

2008-06-11 @ 11:49:02
Postat av: Janie

Senast jag pratade me dig i telen trodde jag att du va Anna iaf.... men d va längesen vi pratades vid :P

2008-06-13 @ 22:12:21
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0