sms-terror is the new shit



image4


Li och Fjärtan!
vilket radarpar! och när jag ansluter blir vi J.J.L... vilken trio!

Fjärtan är i det soliga greklandet och umgås med 100 000 000 oliver i detta nu.
jag är livrädd för oliver så jag är glad för att jag inte är där.

Li är min sms-kompis. vi försöker sms:a varandra så ofta vi kan för att sätta stjärnglans på tillvaron.
dock är jag dålig som fan att svara på Li's sms för att min gamla mobil som jag har nu är helt cp, det tog 23 min att skriva ett sms till henne igår så jag orkar inte ta mig tid. jävla bajsmobil. hoppas jag får tillbaka min nya snart!
snart skall jag och Fjärtan kidnappa henne i alla fall. HAHA det kommer bli så jääävla bra!
hon är så ivrig på att veta vad vi ska göra, så här kommer tre ledtrådar:

  • gult
  • stort
  • kul

mohaha, det kommer bli askul!

C ya!


Kommentarer
Postat av: limpa

gul, stort kul??? LÄBBIGT!
vad i allsinadar har ni kockat ihop?!?! jag vill veetttttttttttta

2008-06-05 @ 23:41:52
Postat av: fjärtan

HAHAHAH så bra johan med snorren i toan!! gul, stort och kul! jäkligt bra om jag får säga det själv, och det får jag! moahahhaa

2008-06-12 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0