stalker

ja.
visst är det jobbigt när de inte fattar?
jaa.
t ex att man blockat och tom tagit bort dem från listan på msn?
ja.
och visst är det irriterande när de kollar igenom alla bilder man har på bilddagboken (typ 400st )?
ja för fan! shit vad läskigt!
och visst är det jobbigt här den personen vet att man har en blogg och vet att den personen är inne och läser den.
ja!
men... att han/hon lämnar kommentarer överallt då?
va? nä fy fan vad jobbigt!
ja

men visst är det väl endå rätt skönt att den personen kommer fatta nu (för man hoppas i alla fall)?
ja.

__________________________________________________________

nu ska jag ringa min läskiga chef! han kommer äta upp mig för jag skulle ringa honom för en vecka sedan!
HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: V

Haha, jag hoppas inte det är jag som freakat ur dig, men roande texter och bra musiksmak fick mig ju faktiskt att bläddra igenom större delen av bilddagboken ^^

Fick ju nästan dåligt samvete för att jag följer bloggen!

2008-06-11 @ 17:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0