the canuck's little party

igår vare fest hos emily (the canadian) och folk var där.
fan vad jag åt mat igår. först flintastek med mera hemma sen kommer man dit och grillen är redan på G.
men, men ni som känner mig vet att jag kan proppa i mig en hel del. som en i klassen en gång sa "hur kan så myckt få plats i den lilla magen???". tror det var sofia som sa det.

trevligt var det i alla fall.mysa med folk och ligga på en studasmatta och titta på molm är helt ok faktsikt.
nu är jag verkligen skyldig soifa en... ja.. du vet vad sofia -och jag lovar att du kommer få den inslagen när du får det!
hoho, nu blev ni nyfikna va?

annars var det massa kärlek i luften, carro & bengan och lännis & viktor skulle följa mig till platsen där min far skulle hämta upp mig. så står vi där, vid valbygrillen och väntar på att min far ska komma förbi. men det gör han inte. de två paren svärmar och jag är osvärmad.
till sist ringer jag pappa. såhär lät det:
*ton*
P - va? ah! det är Göran här.
J- hej var är du? jag väntar ju här på dig?
P- va?
J -(suck) pappa, hur mycket är klockan?
P - emh 8 min över 12?
J- precis och när skulle du hämta mig?
P-12?
J- och var är du nu?
P- i sängen...
J- jasså?
P- ja, jag somnade.

det känns ju tryggt att pappa gör och lägger sig och somnar medan jag är på fest i rimbo och behöver hämtning. tänk om jag varit själv? jag hade väl blivit nedslagen av nazister på bussationen eller ngt. eller värre, volvoraggare hade jaggat mig genom Rimbo.
jag fick följa med till Carro så länge. det var snällt av henne :)
sen så gick vi alla ner till Carros rum och där myste paren medan jag satt på sängen och rullade tummaran. då skulle man vilja ha NÅN SPECIELL att ha. känndes rätt ensamt, men vem kan klandra dem? DE VAR SÅ SÖTA SÅ...
hem kom jag i alla fall, min pappa hade dåligt samvete och det var rätt kul. jag ska komma på något bra sätt att utnyttja det här i framtiden.

god natt Närtuna och världen!
riktigt snygg bild på en snygg tjej! :)ok, ser nu inte att det är en häxa i profil är ni blinda.

Kommentarer
Postat av: C.

Svärm, svärm, svärm! :P



pussar

2008-06-11 @ 11:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0