Student 08

det känns jätte konstigt. vi har tagit studenten! FY FAN VAD VI ÄR BRA!
och för mig är det precis som Pernilla sa: det känns som vi kommer ses på måndag igen liksom... det finns inte att vi har slutat.


dagen började 50,45 vi skulle ha champagefrukost i parken innan avslutningen. carro och maja kom på bussen vid rimbo. skumpan flödade i parken. sen efter att ha varit tillsammans och myst så tågar alla studenter upp mot roden.



väl i vårt klassrum fanns AK och bosse i ett jättefint pyntat klassrum med studentfrukost, det var mys och några höll tal, jag bland annat, hoppas ni blev glada. sen fick vi betygen och rosor. nästa så man började lipa.



det sista vi NÅGONSIN gjorde på Rodengymnasiet var att gå på avslutningskonserten! I'm so excited, jump och den där moulin rouge-låten har fått en helt ny innebörd.
det största misstaget som roden gjort i år var att låta bygg få vara med på avslutningen. de skrek non-stop, stod på stolarna och dansade...och ramlade...en bild på min "kyrkis kompis", han var visst lite varm.



sen sprang vi ut i vuxenlivet. jag hittade inte min familj på ett bra tag. jag hade missat dem totalt, men de stod vid huvudentren hela tiden. och när jag träffade de som blev jag så klart jätteglad med så observerade jag att  en familjemedlem saknades.
Jag -  ehm var är mormor?
Pappa - henne har vi tappat bort.
Jag - VA? har ni tappat bort mormor?
kändes ju jätte tryggt att de tappat bort mormor.

men sen bar det av på flaket i alla fall! det spelade ingen roll att det inte var soligt, det spelade heller ingen roll att det ÖSREGNADE och det gjorde heller ingenting att det började HAGLA. vi var sp05b med hela världen. jag vet inte om nån annan märkte det, men det ångade av hela vår vagn i den fuktiga luften. så otroligt häftigt.
jag älskar er.



väl i parken mötte jag upp dessa två donnor som uppvaktade mig. jag fick en alkisflaska och shootglas  som senare gick sönder bara för att den blöta kassen som glasen låg i gick av på mitten.




sen var det mottagning hemma med släkten och det var trevligt. de på vänstersidan är min familj.

sen så bar kosan mot norrtälje igen och mobergs bar och ALLA var där :P sånt jäklas ös!!! så roligt som jag hade då kommer jag nog inte ha på länge. kärlek.





här slutar min gymnasietid och en ny era tar vid.
lycka till alla student 08:or!


Kommentarer
Postat av: C.

Johan, vi klarade det! vi är tamigfan bäst!

2008-06-21 @ 11:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0