tillbaka på lagret

som om saker inte kunde blir värre. igår var det min sista dag i frihet med andra ord började jag jobba idag.
mah.
Orka! Jag vill verkligen inte tillbaka dit, men nu är jag det, och jag har knappt någon att umgås med på riktigt, bara för att det är en så otroligt stor ålderskillnad. de flesta är 40+.
vad fan är det jag pysslar med då? jo jag jobbar ju på ett lager som sagt, och där finns det ingen i min ålder, de enda fönstren är de i matsalen och utsikten därifrån är över en återvinningsstation. jag jobbar från 60,00 till 15,00.
jag bara tittar på klockan hela tiden.
blä.

det enda jag har saknat lite är de urgulliga asiaterna som kallar mig för den duktiga pojken. haha :P


när jag har som mest tråkigast ställer jag mig still, blundar och tänkte: någont som är såhär tråkigt MÅSTE bara vara nyttigt. det bara måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0