ännu en givande dag.

jag var varit extra ordinärt pessimistiskt den senaste tiden.
bla bla bla det är så dåligt/tråkig bla bla bla ömk, ömk ömk.
WELL FUCK THAT! wo-iah! nu ska johan skapa sin egen superduper karma och allt ska bli som en bal på slottet!
oh ja.
1-0 till johan vs motgångarna.

jag kan för övrigt berätta att jag faktiskt inte har gett upp simmandet! jag är duktig ändå! jojo
2-0 till johan mot motgångarna ! HA

för att avsluta med en glad nyhet har jag gjort änu ett dunderkap.
en stickad tröja för 85 kr på second hand. det är mitt första second hand-inköp och jag är NÖJD bortom jämförelse!
3-0!
hade det inte varit så att min kamera tagit en simtur i min vattenfyllda väska så skulle jag ta värsta posebilden.

mja... det var väl allt jag hade att bjuda på för idag.
tjipp och hajk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0