Anttila

hejsan hoppsan, nu ska jag skriva om gårdagen.
jag och större delen av min basgrupp sågs i uppsala på humanistiskt centrum för att plugga. det gick bra och fort. skönt. smärtfritt.
sen sätter jag mig på bussen till rimbo och marknaden. jag tror inte att jag gick på marknaden förra året så jag tänkte det skulle vara kul. det är så otroligt folkligt! alla sorters olika människor kommer ut från sina små hål de bor i för att köpa kokosbollar och renkorv. det är underbart. det är svårt att förklara varför jag gillar att vandra runt i detta hav av truckkepsar och midjeväskor, men det är väl mest fascinerande.
kul att stöta in i folk man inte har träffat på år och dar. bland annat träffade jag min klassföreståndare från högstadiet. hon gick fram till jennifer och sa "nämen hej jennifer! det var inte igår". sen pratar de lite. jag står där och korsar mina armar och bara väntar på att hon ska känna igen mig. till slut hostar jag sådär tydligt och då efter 3 sekunder av intensivt stirrande kände hon igen mig. har jag förändrats så mycket?

efter markanden bar vi iväg till stockholm för att se kristian anttila på kafé 44.
hela alltet var underbart. så mycket kärlek i det lilla rummet... åh vad fint det var. och kristian är verkligen en otrolig liveartist om det inte var så att man stod där och hoppade, stundvis headbangade och sjöng med så skulle jag stå där och bara gapa.

och nu har även jag fått anttilas saliv i munnen då jag ryckte åt mig vattenkannan han halsat ur som också hann gå runt till typ sju galna personer i publiken innan mig.
li hade prov i religion idag hon var dåligt påläst men nu kunde hon svara på frågan: vem är gud.



Kommentarer
Postat av: Anonym

KRISTIAN ANTILLA ÄR GUD OCH JAG FIC G PÅ PROVET!

2008-10-04 @ 02:07:12
URL: http://hejhippie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill se honom igen. jag vill vara där igen jag vill se honom honom honom honom nu. jag har seriöst gått och blivit troende.

btw så måste du skica alla bilder!

2008-10-04 @ 02:08:39
URL: http://hejhippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0