jag lever ett glammigt liv

idag var det pappas tur att laga mat.
innan han ens sa det så visste jag att han skulle säga "vi lagar något snabbt, makaroner och köttbullar."
neeeeeeeeeeeeeeeeeej inte makaroner med köttbullar igen! snälla! jag orkar inte! jag orkar verkligen inte! jag kommer knappt ihåg hur annan mat smakar!
min far går med på att laga något annat. och kommer på att han ska laga något som jag tyckte så mycket om när jag var liten! ååååh nu börjar det likna något! jag väntar spänt på vad som nu ska serveras på bordet.
kanske han ska göra fläskpannkaka? det är han bra på. eller så kanske han letar fram någon liten älgbit nere i frysen och slår på stort!

jag kunde inte blivit mer besviken när jag kom ner, och det som pappa stoltserar med är lite halvdanna pommes frites och stekt hot dog.

han gjorde så gott han kunde i alla fall och katten blev mätt och belåten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0