KRIS!

livet har verkligen tagit en helt ny bana här hemma.
det finns en djup, sann och högst overklig förklaring till detta. det är nämligen så att jag misstänker att min mamma går igenom en femtioårskris.
hon är verkligen inte sitt vanliga jag som jag själv har upplevt henne de senaste 19 åren.

vad är det då som är så annorlunda?
efter 30 år av rökande har hon nu inte haft en cigarett mellan pek-och långfingret på en vecka. hon ska visst sluta helt och hållet säger hon. sen så dricker hon inte kaffe lika ofta, hon har många gånger bytt ut kaffet och snott mitt te istället.
 som grädde på moset så går hon inte runt och surar konstant!

snart så kommer jag inte känna igen min mamma, om utvecklingen fortsätter i samma riktning så kommer hon sakta men säkert att bli den perfekta husmodern från 40-talet!
hjälp!

"vem är du? och vad har du gjort med min mamma?" känns som en aktuell fras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0