logos, langos, långkalsong

ja folket... idag har jag suttit vid datorn HELA dagen. HELA DAGEN!
jag har suttit och skräpat ihop en debattartikeln om FRA-lagen.
skittråkigt.
mina ögon börjar göra ont, jag förstår nu verkligen innebörden av att "plugga så ögonen blöder".
imorgon ska jag ta sovmorgon och sen ska jag börja tentaplugga! hurra! mitt liv är som en dröm - nej som en bal på slottet! helt underbart...

jag ska börja skicka ut hälsningar på min blogg då och då kom jag på nu.
alla är välkomna att lämna in hälsningar till mig. först vill jag själv lämna en hälsning.

jag hälsar till min vän sedan lekis (också kanske till och med från kyrkis, jag kommer inte ihåg) Louise.
det var länge sedan vi sågs, men nu måste vi banne mig ses nån dag!
ha det bra och ett fång rosor till dig!

Kommentarer
Postat av: Louise

När jag vaknade imorse var min första tanke "jag måste kolla Johans blogg. NU!". Nu förstår jag varför.

Ja min ädla herre, vi får allt träffas och slå våra sopsäckar ihop över en kopp kaffe på ett sketet cafe i NORRTÄLJE snart.

2008-10-16 @ 14:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0