redan nostalgi

nyss satt jag och tittade på videoklipp från studenten!
först blev jag bara lycklig! Champagefrukost i parken med klassen! vattnat i hamnen glittrar och allt är bara fint.
sen massa falsk sång i klassrummet följt av avslutningen i aulan.
aulan... ojojoj, jag säger bara en sak: BYGG. herre jösses! hur kan en hel gymnasieklass vara helt dyngraka? hur? grattis ändå! det är ju faktiskt en bedrift det med!
aulan var ändå helt underbar. ALLA var glada (utom linus på raden framför som verkade ha fått i sig mycket eller mer än champagne till frukosten) låtar som jump och I'm so exited har fått en helt ny innebörd för mig - för oss. för alltid kommer jag relatera de låtarna med frihet, lycka och en lätt dimma.
sen kom jag till sekvenserna på flaket. OJOJ jag hade ingen aning om att jag var så... mja... äsch
blöta som dränka katter var vi allihopa i alla fall. och där står jag och håller i megafonen och skriker "S-P-0-5-B TJAAAA LA LA LA LA LA!!!" och klassen sjunger med... sen riktar jag kameran mot mig själv. "O"J tänkte jag nu när jag såg det. äsch alla var väl lite på lyset.



jag saknar ner klassen! sp05b!



Kommentarer
Postat av: Annie

Pappsen är med på bild, ofc!!!

2008-10-10 @ 12:43:13
URL: http://annieringefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0